14.3.2016

GREEN IS MY THING


outfit (4 of 12)
outfit (12 of 12)
outfit (9 of 12)
outfit (8 of 12)
outfit (2 of 12)
outfit (10 of 12)
outfit (7 of 12)


Paita Marimekko *lainassa / Housut Cubus / Kengät Vamos / Takki Amsterdamista

Kuvat - Milla

Tässä on mun look, jonka puin Marimekon näytökseen. Ennenkaikkea halusin tuntea oloni omaksi - näin pystyisin nauttimaan kaikesta enemmän. Kun ei tarvitse turhia pönötellä tai kokea oloaan epämukavaksi, ollaan voiton puolella. Oon aina liputtanut sen puolesta, että hyvä fiilis näkyy ja niputtaa kokonaisuuden yhteen.

Vihreä Floora-paita oli Marimekolta lainassa ja se oli ihana. Silkki on mielettömän kiva materiaali päällä ja entäs tuo väri? Mun yks kaveri sanoi, että muotiviikoille toimii aina ALL BLACK. Haha, no minä näköjään olen vastarannan kiiski :-D Farkut on lempparit ja niiden viimeistelemättömät lahkeet on mun mielestä hauskat. Nahkakengät ja pörröinen takki niskaan ja minä likka olin ready! 

En tiedä paljastaako mun ilmeet, kuinka iloinen ja onnellinen olin? Mutta ei kannata pidätellä hymyä, varsinkaan kun siihen on syytä! 


4 kommenttia:

  1. Superit kuvat ja asu todellakin toimii!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 ! Hieman oli erilainen kuvausmiljöö tuo Pariisi!

      Poista
  2. Toimii, toimii, toimii! Ihan mieletön yhdistelmä, turkis ja tuo paitis :) Olen itsekin himoinnut Marimekolta jotain klassista ja turvallista arkipaitista, mutta unikko saattaa viedä veikeydellään voiton ;) Siinä olet kyllä oikeassa, että vihreä on sun väri, tuo paita on ehdottomasti kuin kantajallensa tehty! :) Mahtavaa viikonalkua sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEEE!! Olihan se hieman ehkä riskiä vetää noin "värikäs" asu ylle -kun oikeesti se koko musta toimii aina. Tuo mun lainapaita on silkkiä ja aivan ihana päällä. Haluaisin itse hankkia saman paidan, mutta mustavalkoisessa kuosissa. Ihan vain käytännöllisyyden takia :-)

      Kiitos Sofia kommentista :-* Ihanaa viikkoa myös sinulle! <3

      Poista