4.4.2015

OH THAILAND!







Thaimaan snapshotteja! Vielä en oo saanu ajatuksia kasaan, että missä järjestyksessä, mitkä kuvat ja mitään ylipäätään, että saisin postauksia kasaan :-D Mulla on positiivinen ongelma, kun on paljon ihanaa näytettävää ja kerrottavaa, enkä oikein tiedä miten ne saisin tänne. Joten nyt alkuun tein tälläisen sekasoppa-postauksen. 

Kuvista näkee, että Koh Samui on antanut parastaan. Tää on mun ajatusten Thaimaa. Paratiisi. Naiivia ajatella, että Thaimaa on pelkkää rantaa, kauniita värejä ja rauhaa. Koh Samuin keskusta on ihan toista. Paljon turisteja, "prada-gucci-ysl"-kauppoja, perinteisempiä koru- ja vaatekauppoja. Mutta eikös se vähän kuulu asiaan? Ylimmässä kuvassa oleva vaatekaapu (?) on ihan perinteisestä katukaupasta ostettu ja maksoi 6€ ja rakastan sitä täysiä! Thaimaalla on monet kasvot ja jokainen nauttii eri asioista. Siinä missä mä fiilisten ihan hulluna merta, luontoja ja värejä, joku haluaa bilettää full moon partyissa, joku taas haluaa ihan jotain muuta. Eikä siinä oo mitään vikaa. Tärkeintä on, että nauttii! 

Me ollaan vietetty enemmän aikaa keskusta-alueen ulkopuolella ja eilinen meni veneillessä pitkin merta ja lähistön rantoja. Meillä oli päivän ajan katamaraani käytössä ja voi että mä nautin. Joka toinen hetki ajattelin, että ei tää oo todellista. Superkiitollinen joka hetkestä. Ollaan reissussa siskon, tädin ja tädin miehen kanssa :-) Mun perhe on niin ihana ja rakas!

Aika menee siivillä ja haluan nauttia jokaisesta hetkestä, mitä tää loma tarjoaa. Jos jotain huolestuttavaa haluatte kuulla, oon kitannu kokista niin paljon, että hampaat tippuu kohta suusta. Suomessa sit taas maitolinjalla haha! 

Palaan tänne pian parempien postauksien kera! :-*




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti