14.1.2016

2HAND

IMG_0019
IMG_0026
IMG_0008 (1)

Takki 2hand / Kengät Vamos 

Noin puolitoista kuukautta takaperin kävin Millan saattelemana UFFilla. Siellä se kokenut 2hand-likka kulki kun kalavedessä ja minä seurasin perässä. En tosin niin luontevasti, mutta vanavedessä. Jostain syystä huomasin 60-luvun rekissä roikkuvan mustan takin. Tartuin siihen, sovitin sitä. Jätin sen sinne. Tykkäsin siitä, mutten niin paljon, että olisin maksanut siitä melkein satasta. Takki jäi kuitenkin kummittelemaan mieleeni, sillä se oli tyyliltään sellainen kuin olen halunnut. Joulun jälkeen kävin UFFilla uudestaan ennen töitäni ja kappas! Siellä oli jonkinlaiset superalepäivät en edes tiennyt että 2handia myydään myös alennuksessa ja kaikki tuotteet olivat max. 8€. JAAHA. Yhtäkkiä olin kassalla ostamassa sitä takkia kahdeksalla eurolla. Ja jumankekka oon ollut tyytyväinen. Tää on mun ensikosketus 2handiin, mutta hiton hyvä sellainen. 

Ps. Pihalla on vielä niin kylmä, että nämäkin kuvat on otettu muutaman metrin päässä sisätiloista. To be continued........

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä ihan super paljon, enkä pysty ymmärtää että se verotti mun rahapussia vain 8€ :--D

      Poista